Nawiąż współpracę z polskim producentem obuwia Conhpol
200 polskich rzemieślników nieopodal Krakowa wytwarza dziennie 1500 par wysokojakościowych butów, które trafiają do krajów położonych na 5 kontynentach. Co sprawia, że Conhpol, polski producent obuwia, jest tak chętnie wybierany przez zagraniczne firmy jako hurtowy dostawca produktów private label?Popularny producent private label
Wielka Brytania, Kanada, Arabia Saudyjska – nasze buty można znaleźć pod różnymi markami na całym świecie. Sekret tej popularności leży w tym, że jesteśmy rodzinnym przedsiębiorstwem z ponad 40-letnią historią i wkładamy całe serce w to, co robimy. Jesteśmy obecni na globalnym rynku od kilkunastu lat i doskonale wiemy, jak pomóc firmom zrealizować ich indywidualne potrzeby.
Zalety polskiej produkcji obuwia
Wytwarzamy obuwie w Polsce, ale współpracujemy z przedsiębiorstwami z wielu różnych krajów. Znamy specyfikę międzynarodowych rynków i potrafimy się do niej dopasować. Oddajemy do dyspozycji naszych klientów 2000 aktywnych modeli bazujących na różnych kształtach. Na indywidualne zapotrzebowanie nasz zespół projektowo-konstrukcyjny może stworzyć dowolny dedykowany projekt. Zapewniamy pełne dopasowanie rozmiarów do lokalnych standardów, a także tęgości obuwia.
Korzyści ze współpracy z polskim producentem private label
– Najwyższej jakości rzemiosło, ręczna robota.
– Doskonała znajomość międzynarodowych rynków.
– 100% powtarzalność w zakresie rozmiarów.
– Produkcja we własnym parku produkcyjnym.
– Własne biuro projektowe i konstrukcyjne.
– Najlepsze materiały – skóry pochodzenia europejskiego spełniające restrykcyjne normy unijne
Polski producent obuwia stawiający na jakość
Jako polski producent obuwia ręcznie wykonanego ze skóry naturalnej dostarczamy produkty, które są wysokogatunkowe, ubieralne, zapewniają maksymalny komfort noszenia i estetykę spełniającą oczekiwania klientów. Jesteśmy stale obecni na międzynarodowych targach, gdzie pozyskujemy wiedzę na temat trendów i najnowszych technologii. Chętnie się tą wiedzą dzielimy z naszymi zagranicznymi kontrahentami.
Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę, a przygotujemy rozwiązania dedykowane Twoim potrzebom.
Zadzwoń do nas lub napisz!
tel: +48 33 876 76 66
e-mail: [email protected]
- Gospodarka
- Eksport
- Współpraca z zagranicą
- Finanse, podatki, pieniądze
- Fundusze europejskie, dofinansowywanie inwestycji
- Sektor budowlany - Stolarka, inżynieria i architektura budowlana
- Rolnictwo, artykuły spożywcze
- Co warto wiedzieć
Eksport
Nawiąż współpracę z polskim producentem obuwia Conhpol


Źródło: https://conhpol.pl/

Zobacz również:

Okna z drewna w architekturze Europy – od zabytków po nowoczesne budownictwo
Drewniane okna łączą elegancję z trwałością, zdobiąc zarówno zabytkowe rezydencje, jak i nowoczesne budynki. Ich eksport dynamicznie rośnie, odpowiadając na potrzeby architektury klasycznej i ekologicznego nowoczesnego budownictwa.

Handel wewnątrzwspólnotowy, a eksport – czym się różnią i co warto wiedzieć?
Czy handel wewnątrzwspólnotowy to to samo co eksport? Choć oba dotyczą sprzedaży międzynarodowej, różnią się procedurami, regulacjami podatkowymi i wymogami celnymi. Sprawdź, jakie zasady obowiązują w każdej z tych transakcji.

Eksport do Szwajcarii. Współpraca handlowa z Szwajcarią
Według oficjalnych danych Ministerstwa Rozwoju i Technologii wartość polskiego eksportu do Szwajcarii w 2023 roku wyniosła ponad 4 miliardy euro, podczas gdy import osiągnął poziom 2,4 miliarda euro.

Eksport warzyw. Polskie warzywa najzdrowsze
Eksport warzyw z Polski odgrywa istotną rolę w gospodarce krajowej, a także w handlu międzynarodowym.

Eksport do Szwecji. Współpraca handlowa ze Szwecją
Eksport do Szwecji oraz szeroko pojęta współpraca handlowa między Polską a Szwecją to dynamicznie rozwijający się obszar, który cieszy się rosnącym zainteresowaniem polskich przedsiębiorców

Eksport do Norwegii. Współpraca Handlowa z Norwegią
Polska i Norwegia utrzymują dynamiczne relacje handlowe, charakteryzujące się rosnącą wartością polskiego eksportu do Norwegii. W 2022 roku wartość polskiego eksportu do Norwegii wyniosła 3,398 miliarda euro