Biznes handmade – budowa własnej marki małymi kroczkami
Biznesy związane z rzemiosłem artystycznym są stale popularne. Coraz więcej osób pokazuje swoje małe dzieła sztuki w sieci, oferując sprzedaż internetową. W prawdziwej topce znajdują się własnoręcznie robione naszyjniki, mydełka oraz świece zapachowe. Jednak aby wyróżnić się wśród tłumu wystawców, należy podjąć konkretne działania budowy swojego małego brandu. Doskonałym pomysłem na start są etykiety samoprzylepne, które prócz funkcji informacyjnej są bardzo estetycznym elementem ozdobnym. W Grafpress etykietowaniem zajmujemy się wręcz zawodowo. Mając do dyspozycji najnowocześniejsze narzędzia, staramy się zapewnić wszystkim naszym klientom obsługę na wysokim poziomie.
Etykiety samoprzylepne na produkty wyrobu własnego. O czym warto wiedzieć?
Jeżeli często prezentujesz swoje wyroby na rozmaitych targach, warto zastanowić się nad etykietami samoprzylepnymi z mocnym klejem oraz dodatkowym laminatem. Laminat zabezpiecza etykietę przed uszkodzeniami mechanicznymi, a także poprawia jej walory estetyczne, bardziej eksponując kolor grafiki i rzucając się w oczy. Etykiety na produkty wcale nie muszą być nudne! Jeżeli masz pomysł, którego jednak nie potrafisz profesjonalnie przenieść na papier, jesteśmy skłonni zająć się nim za Ciebie! Sztab kreatywny naszych grafików opracuje najlepsze rozwiązanie w oparciu o Twoje wymagania wobec wyglądu etykiety. To ty wybierasz wygląd, materiał i koloryt. Od lat realizujemy zlecenia dużych firm, małych przedsiębiorstw czy osób prywatnych i zawsze stawiamy na jakość – a że produkty drukowane przez nas są produkowane w sporych ilościach, możemy stwierdzić że liczy się zarówno ilość, jak i jakość! Jako marka stawiająca na innowacyjność staramy się wnieść jak najwięcej technologii do obróbki naszych etykiet.
Etykiety…ale jakie? Różnorodność naszych modeli względem produktu
Twoje rękodzieło wykracza poza standardowy rozmiar? Nie martw się, mamy bowiem ofertę przygotowywania etykiet na wymiar. Jeżeli zaś posiadasz rękodzieło w postaci butelek (na przykład mini las czy przetwory własnej roboty), zerknij na naszą ofertę – zdecydowanie znajdziesz coś dla siebie. Nasze etykiety wyróżniają się trwałością i jakością druku, dostosowaną do warunków panujących w magazynach czy spiżarniach; nie trzeba więc mieć powodów do obaw, że w jakikolwiek sposób nie spełnią swojej roli lub okażą się uszkodzone po długim składowaniu w magazynie. Wybierając Grafpress, jednocześnie wybierasz profesjonalizm i jakość. A to chyba jedne z najlepszych rzeczy, jakimi powinien cechować się pożądany produkt. Wspieramy duże i małe biznesy, troszcząc się o ich godną prezentację. Wystarczy tylko pomysł! Skontaktuj się z nami i razem wymyślimy coś niesamowitego!
- Gospodarka
- Eksport
- Współpraca z zagranicą
- Finanse, podatki, pieniądze
- Fundusze europejskie, dofinansowywanie inwestycji
- Sektor budowlany - Stolarka, inżynieria i architektura budowlana
- Rolnictwo, artykuły spożywcze
- Co warto wiedzieć
Eksport
Biznes handmade – budowa własnej marki małymi kroczkami


Źródło: https://etykieta.info.pl

Zobacz również:

Okna z drewna w architekturze Europy – od zabytków po nowoczesne budownictwo
Drewniane okna łączą elegancję z trwałością, zdobiąc zarówno zabytkowe rezydencje, jak i nowoczesne budynki. Ich eksport dynamicznie rośnie, odpowiadając na potrzeby architektury klasycznej i ekologicznego nowoczesnego budownictwa.

Handel wewnątrzwspólnotowy, a eksport – czym się różnią i co warto wiedzieć?
Czy handel wewnątrzwspólnotowy to to samo co eksport? Choć oba dotyczą sprzedaży międzynarodowej, różnią się procedurami, regulacjami podatkowymi i wymogami celnymi. Sprawdź, jakie zasady obowiązują w każdej z tych transakcji.

Eksport do Szwajcarii. Współpraca handlowa z Szwajcarią
Według oficjalnych danych Ministerstwa Rozwoju i Technologii wartość polskiego eksportu do Szwajcarii w 2023 roku wyniosła ponad 4 miliardy euro, podczas gdy import osiągnął poziom 2,4 miliarda euro.

Eksport warzyw. Polskie warzywa najzdrowsze
Eksport warzyw z Polski odgrywa istotną rolę w gospodarce krajowej, a także w handlu międzynarodowym.

Eksport do Szwecji. Współpraca handlowa ze Szwecją
Eksport do Szwecji oraz szeroko pojęta współpraca handlowa między Polską a Szwecją to dynamicznie rozwijający się obszar, który cieszy się rosnącym zainteresowaniem polskich przedsiębiorców

Eksport do Norwegii. Współpraca Handlowa z Norwegią
Polska i Norwegia utrzymują dynamiczne relacje handlowe, charakteryzujące się rosnącą wartością polskiego eksportu do Norwegii. W 2022 roku wartość polskiego eksportu do Norwegii wyniosła 3,398 miliarda euro