Czym kierować się przy wyborze producenta obuwia?
Zastanawiasz się czasem, jak kupujesz buty? Wiele osób poszukiwania tej najwygodniejszej pary butów często zaczyna od wstępnej selekcji – po nazwie producenta.
Są sklepy, które po prostu trzeba odwiedzić, a w nich ulubione marki, o które warto zapytać. W ten sposób ograniczamy sobie pole podejmowanych decyzji.
Co zatem dobrze jest mieć na uwadze przy wyborze producenta obuwia?
Producenci obuwia w Polsce
Niewątpliwie warto kupować polskie produkty, ponieważ przyczynia się to do wzrostu gospodarczego naszego kraju.
Moda na produkty zachodnie powoli traci na znaczeniu, przede wszystkim z tego względu, iż jakość produktów lokalnych absolutnie nie odbiega od standardów europejskich i światowych, a czasem nawet jest znacznie wyższa. Podobnie jest z jakością produkowanych w Polsce butów.
Dobra jakość obuwia przede wszystkim
Kiedy kupujemy nowe buty, na pierwszym miejscu stawiamy ich wygodę. Dobrze, żeby też pasowały do okazji, na którą ich potrzebujemy, ale i żeby charakteryzowały się wysoką jakością. To, czy produkt będzie trwały i odporny chociażby na działanie warunków atmosferycznych, zależy przede wszystkim od jakości wykorzystanych materiałów oraz techniki wykonania.
Technologia wykorzystana przy produkcji obuwia
Wybierając konkretnego producenta obuwia, warto zorientować się, jak wygląda u niego produkcja obuwia krok po kroku.
Ważne będą zarówno surowce, których używa się do wytwarzania butów, jak i stosowane systemy mocowania cholewki do podpodeszwy – od tego często zależy trwałość obuwia, a co za tym idzie – zadowolenie użytkownika. Korzystanie z nowoczesnych technologii w fabrykach obuwniczych to również możliwość produkowania butów.
O dodatkowych funkcjach i zastosowaniach, np. o właściwościach wodoszczelnych.
W Conhpol korzystamy z rozmaitych technologii, które sprawiają, że buty posiadają wysoki poziom jakości, ale i komfortu noszenia przez użytkowników z różnymi potrzebami. Zmagający się z bólami stóp śmiało mogą skorzystać z butów powstałych w technologii Comfort++, charakteryzujących się pianką zapewniającą dodatkową miękkość. Buty Extra Wide z kolei będą sprawdzały się u klienta z nieco szerszą stopą. Odbiorcy naszych produktów w ofercie znajdą także buty podwyższające ze specjalną wkładką autorstwa naszych technologów obuwia.
Wśród popularnych technologii wykorzystywanych przy produkcji obuwia znajdziemy:
- blake system (prosty system przeszywany) – cholewka jest zszywana razem z podpodeszwą i podeszwą;
- system mokasynowy – cholewka nie jest ćwiekowana na kopycie;
- system wszywany – charakteryzuje się dużą elastycznością cholewki oraz zastosowaniem pianki i wyściółki węglowej, a także elastycznej podeszwy.
Wykorzystywane materiały obuwnicze
Nie można też pozostawać obojętnym w kontekście tego, z jakich materiałów powstają buty, które nabywamy.
Ważne jest, aby pochodziły z wiarygodnych źródeł, były pozyskiwane w sposób etyczny i ekologiczny, spełniając przy tym wszelkie normy europejskie.
Producent obuwia skórzanego, który ceni dbałość o środowisko, wybierze takie materiały obuwnicze, które powstają bez udziału metali ciężkich i substancji chemicznych zagrażających naturze, dzięki czemu nie wpływają negatywnie na zdrowie Klientów.
Wśród materiałów wykorzystywanych do produkcji obuwia mogą znaleźć się egzotyczne skóry, posiadające niezbędne certyfikaty CITES. Takie zaświadczenie trzeba mieć przy sobie np. w trakcie podróży lotniczych, gdzie służby celne mogą być zainteresowane tym, czy nasze buty zostały wykonane ze skór legalnego pochodzenia.
Materiał wierzchni to nie wszystko. Wkładki i podeszwy obuwia są równie istotne. Producent, zwracający uwagę na detale, zadba o to, by wkładki czy wyściółki w butach miały jak największy wskaźnik przepuszczalności powietrza oraz właściwości przeciwpotne, antygrzybicze czy antybakteryjne. Z kolei spody dobrej jakości będą odznaczać się wytrzymałością i lekkością, a przy okazji ekologicznym materiałem wykonania.
Wybierając swojego zaufanego producenta obuwia, warto przyjrzeć się, według jakich wartości prowadzona jest dana marka oraz czym wyróżnia się na tle konkurencji.
W firmie Conhpol gwarantujemy Ci obuwie polskiego pochodzenia, które będzie wykonane z materiałów spełniających najwyższe standardy jakości, technologiami dającymi wyjątkowy komfort użytkowania.
Mamy też ofertę specjalną dla przedsiębiorców, którzy chcieliby zlecić nam produkcję obuwia, a następnie sprzedawać je pod własną marką.
Przeczytaj więcej o private label i skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się o szczegółach współpracy.
- Gospodarka
- Eksport
- Współpraca z zagranicą
- Finanse, podatki, pieniądze
- Fundusze europejskie, dofinansowywanie inwestycji
- Sektor budowlany - Stolarka, inżynieria i architektura budowlana
- Rolnictwo, artykuły spożywcze
- Co warto wiedzieć
Data publikacji: 04-04-2023
Czym kierować się przy wyborze producenta obuwia?

Źródło: https://conhpol.pl/

Zobacz również:

Okna z drewna w architekturze Europy – od zabytków po nowoczesne budownictwo
Drewniane okna łączą elegancję z trwałością, zdobiąc zarówno zabytkowe rezydencje, jak i nowoczesne budynki. Ich eksport dynamicznie rośnie, odpowiadając na potrzeby architektury klasycznej i ekologicznego nowoczesnego budownictwa.

Handel wewnątrzwspólnotowy, a eksport – czym się różnią i co warto wiedzieć?
Czy handel wewnątrzwspólnotowy to to samo co eksport? Choć oba dotyczą sprzedaży międzynarodowej, różnią się procedurami, regulacjami podatkowymi i wymogami celnymi. Sprawdź, jakie zasady obowiązują w każdej z tych transakcji.

Eksport do Szwajcarii. Współpraca handlowa z Szwajcarią
Według oficjalnych danych Ministerstwa Rozwoju i Technologii wartość polskiego eksportu do Szwajcarii w 2023 roku wyniosła ponad 4 miliardy euro, podczas gdy import osiągnął poziom 2,4 miliarda euro.

Eksport warzyw. Polskie warzywa najzdrowsze
Eksport warzyw z Polski odgrywa istotną rolę w gospodarce krajowej, a także w handlu międzynarodowym.

Eksport do Szwecji. Współpraca handlowa ze Szwecją
Eksport do Szwecji oraz szeroko pojęta współpraca handlowa między Polską a Szwecją to dynamicznie rozwijający się obszar, który cieszy się rosnącym zainteresowaniem polskich przedsiębiorców

Eksport do Norwegii. Współpraca Handlowa z Norwegią
Polska i Norwegia utrzymują dynamiczne relacje handlowe, charakteryzujące się rosnącą wartością polskiego eksportu do Norwegii. W 2022 roku wartość polskiego eksportu do Norwegii wyniosła 3,398 miliarda euro